1. Kredi kartımdan isteğim dışında tahsilat yapılır mı?
Blackspade online alışveriş site sinden alışveriş yaparken kullandığınız karta ait bilgiler tarafımızdan saklanmamaktadır. Ödemeniz banka onay bilgisi dahilinde sağlanmaktadır. Bu nedenle kartınız bilginiz dışında kullanılamaz.
2. Kredi kartı ile ödeme yapmak istemiyorum, kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?
Kapıda ödeme seçeneğimiz mevcut değildir.
3. Size nasıl ulaşabilirim?
Müşteri hizmetlerimize 90 (850) 222 55 25 nolu telefondan, destek@blackspade.com adresinden ulaşabilirsiniz. Hafta içi 08.30 - 17.30 saatleri arasında hizmet veren müşteri hizmetleri ekibimiz size en kısa sürede yardımcı olacaktır.
4. Kargomun durumu nedir?
Siparişinizi iki iş günü içerisinde kargo firmasına teslim ediyoruz. Teslimat tamamlandığında size kargo takip numarası içeren bir e-mail ve sms gönderiyoruz.
5. Kargo durumuna bakmak istiyorum fakat " kargo takip numarası bulunamadı" diyor. Ne yapabilirim?
Eğer kargo bilgileri eksik veya hatalı girilmiş ve takip edemiyorsanız müşteri hizmetleri bölümünün altından iletişim bağlantısını tıklayın. Biz mesajınızı alır almaz size geri dönüş yapıyor olacağız. Bunun yanında müşteri hizmetlerimize 90 (850) 222 55 25 no’lu telefondan ulaşabilirsiniz. Müşteri hizmetleri ekibimiz sorununuzun çözümünü en kısa sürede gerçekleştirecektir.