Ara
Kapat
Menü
Giriş Yap
Üye Girişi
Yada
Sepetim
Sepetim
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Kredi kartımdan isteğim dışında tahsilat yapılır mı?

Blackspade online alışveriş site sinden alışveriş yaparken kullandığınız karta ait bilgiler tarafımızdan saklanmamaktadır. Ödemeniz banka onay bilgisi dahilinde sağlanmaktadır. Bu nedenle kartınız bilginiz dışında kullanılamaz.

2- Kredi kartı ile ödeme yapmak istemiyorum, kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

Kapıda ödeme seçeneğimiz yoktur. Kredi kartı ve Havale ödeme yöntemini kullanarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. 

3- Toptan satışınız var mı?

Toptan satışlarımız hakkında bilgi almak için destek@blackspade.com adresine yazabilirsiniz.

4- Yurt dışına satışınız var mı?

Yurt dışı satışlarımız hakkında bilgi almak için destek@blackspade.com adresine yazabilirsiniz.

5- Ürün fiyatları neden göremiyorum?

VPN ve 3. Parti uygulama kullanımınızda web sitesi e-ticaret fonksiyonları kapalı konuma gelecektir. Alışverişinize devam edebilmek adına VPN kullanımınızı durdurmanız gerekmektedir.

6- Ürünü sepete ekleyemiyorum?

VPN ve 3. Parti uygulama kullanımınızda web sitesi e-ticaret fonksiyonları kapalı konuma gelecektir. Alışverişinize devam edebilmek adına VPN kullanımınızı durdurmanız gerekmektedir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.